1. Hur länge har ni varit kund till Våning 18 och hur upplever ni samarbetet?
Vi har varit kund hos Våning 18 i över två år nu. Det var absolut ingen tvekan huruvida vi skulle förlänga avtalet, för ytterligare ett år. Samarbetet har varit väldigt bra. Kontakten med våning 18 och framförallt Michelle Babic har varit väldigt strukturerat och med bra uppföljning från början till slut.
2. Har ni erfarenhet av att arbeta med andra byråer och isf hur skiljer sig Våning 18 från dessa?
Vi har inte tidigare tagit hjälp av en byrå med sökoptimering, men jag kan verkligen säga att Michelle var den som fick oss att inse och våga ta steget. Ett beslut som för Himle Markcenter AB har sett stor trafik tillströmning till hemsidan. Köpsugna kunder som söker efter sitt/sina behov på Google som leder dem direkt in till vår hemsida. Genom detta har vi även kommit närmare våra visioner.
3. Gör ni någon annan typ av marknadsföring, och i så fall vad?
Nej, inte mer än våra fordon med reklam samt en och annan tumstock, eller solglasögon med tryck.
4.Hur viktigt/avgörande är arbetet med SEO & SEM för er verksamhet?
Över våra förväntningar. Vi trodde inte vi skulle få sådan respons som det faktiskt har medfört. Vår bransch har inte så mycket nyheter men man arbetar med de produkter som finns och man kan alltid förtydliga och förbättra informationen. SEO har gjort oss synbara!
5. Skulle ni rekommendera Våning 18 till andra företag som vill öka trafiken till deras webbplats?
Absolut, men kanske inte till våra konkurrenter 😀