Hur länge har ni varit kund till Våning 18 och hur upplever ni samarbetet?
Vi har varit kund hos våning 18 i 2 år och samarbetet har varit riktigt bra. Vi strävar alltid efter att ha en tajt kontakt med alla parter som berör vår verksamhet, såväl som kunder, leverantörer och samarbetspartners. Samarbetet med våning 18 har inneburit exakt det, kombinerat med högt i tak har vi hela tiden kommit fram till bra lösningar som resulterat i goda resultat.
Har ni erfarenhet av att arbeta med andra byråer och isf hur skiljer sig Våning 18 från dessa?
Vi har tidigare samarbetat med andra byråer och det som skiljer sig åt är huvudsakligen kommunikationen, men också förmågan att förstå vårt behov och vår nischade bransch. Våning 18 förstod sig på vårt behov och tillsatte tekniker med god koll på vår bransch vilket visade sig vara ett vinnande koncept.
Gör ni någon annan typ av marknadsföring, och i så fall vad?
Det vi primärt fokuserar på idag och som vi sköter in-house är e-postmarknadsföring och sociala medier. När världen tillåter är även fysiska mässor en viktig kanal för oss, både för att värva nya kunder men framförallt för att bygga en starkare relation med våra kunder.
Hur viktigt/avgörande är arbetet med SEO & SEM för er verksamhet?
Helt avgörande. Detta är våra största trafikkällor och ofta den primära källan till ny trafik och nya kunder.
Skulle ni rekommendera Våning 18 till andra företag som vill öka trafiken till deras webbplats?
Vi skulle definitivt rekommendera våning 18!
Emil Krantz
Ställningsproukter.se